صفر تا صد استراتژی کلمات کلیدی برای کسب و کارها
::: در حال بارگیری لطفا صبر کنید :::
صفر تا صد استراتژی کلمات کلیدی برای کسب و کارها
www.rozex.rozblog.com
نام کاربری : پسورد : یا عضویت | رمز عبور را فراموش کردم

صفحه اصلی درباره مجموعه صفر تا صد استراتژی کلمات کلیدی برای کسب و کارها

تعداد بازدید : 31
نویسنده پیام
nazi آفلاین


ارسال‌ها : 6
عضويت : 15 /11 /1399
صفر تا صد استراتژی کلمات کلیدی برای کسب و کارها
حتما بارها شنیدید که سئو هزینه نیست، سرمایه گذاریست اونم یک سرمایه گذاری بلندمدت و مفید. جالبه بدونید گوگل بیشتر از 80 میلیارد جستجو در ماه داره! 99% کلیک کاربران هم برای 10 نتیجه اول گوگله. که بیشترین کلیک رو سه نتیجه اول گوگل میگیرن! چه رقابت سخت و تنگاتنگی کی برندس؟ اونی که با به روزترین تکنیک‌های سئو و مناسب ترین استراتژی محتوا و کلمات کلیدی و بهترین خدمات رو به مشتری خودش ارائه میده.
تصویر: https://wikidemy.ir/wp-content/uploads/2019/07/seo1-1.jpg
در هر صورت صاحبان کسب و کار برای بدست آوردن سهم بازار بیشتر یا حتی ورود به بازارهای جدید آنلاین مجبورن با ده ها بیزینس دیگه رقابت کنن تا توی این ویترین خوش آب و رنگ گوگل دیده بشن و بیشترین مشتری و نرخ تبدیل و داشته باشن.
بعضی صنایع، رقابت بینشون خیلی بالاست مثل باربری مثل فروش انلاین بلیت و ….! ولی حتی در این موارد هم نباید نا امید شد و میشه به کارگیری یه استراتژی متمایز گوی سبقت رو از رقبا ربود. فقط باید این کار و به دست اهل فن سپرد و صبور بود و از تکنیک های درست خود گوگل استفاده کرد تا نه تنها به نتایج بالای گوگل رسید و بلکه همونجا هم موندگار شد و جلوی چشم مشتری موند. خب بریم سراغ تعریف خود سئو، اصن سئو چی هست؟ هدفش چیه؟
SEOیا سئو چیست؟
SEO به بهینه سازی سایت برای موتورهای جستجو گفته می‌شه. موتورهای جستجو سعی می‌کنن بهترین نتایج برای هر جستجو را در رتبه بالاتری نشان بدن. با توجه به اینکه معمولاً نتایج برتر در موتورهای جستجو ترافیک بیشتری دریافت می‌کنن، صاحبان کسب‌وکارها هم تلاش می‌کنن سایت خودشون رو در صفحه اول گوگل و نتایج بالاتر نمایش بدن. هدف از سئو سایت چی هست؟ هدف از سئو بهبود رتبه سایت در لیست نتایج موتورهای جستجو هست تا بتونیم با افزایش ورودی های هدفمند، فروشمون رو افزایش بدیم.
حالا به این مرحله میرسیم که چطور سایتمون رو به صفحه اول برسونیم؟ و بعدش بیاریمش تو چند نتیجه اول؟ و چکار کنیم که بتونیم این نتیجه رو حفظ کنیم؟ میدونین سئو یه مسابقست که تمومی نداره اما جنگیدن براش میارزه چون بقای کسب و کارمون در فضای آنلاین دیده شدن در صفحه اوله و سئو کلیدشه.
از کجا شروع کنیم؟ (تحقیقات کلمات کلیدی)
شاید بشه گفت مهمترین بخش سئو، همین تحقیقات کلمات کلیدی هست. چرا؟ برای اینکه قراره بقیه استراتژی ما حول همین کلمات کلیدی بگرده. اینجا این سوالات مطرح میشه که کدوم کلمات کلیدی بیشترین ورودی و در نهایت فروش رو برای ما میاره؟ رو کدوم کلمات کلیدی مانور بدیم زودتر به نتیجه میرسیم؟ حالا که بهترین کلمات رو انتخاب کردیم چه استراتژی برای تولید محتوا و لینک سازیش انجام بدیم تا زودتر نتیجه زحمت هامون رو ببینیم؟ قراره در این مقاله یک بار برای همیشه به تمامی سوالات شما جواب بدیم پس این خوندن و این مطلب رو از دست ندید.
قبل از انتخاب کلیدواژه و تحقیقات کلمات کلیدی بهتره سه تا سوال مهم از خودتون بپرسید:

  • این کلمات به وبسایت من مربوطه؟

  • مشتری زمانی که این عبارات رو سرچ میکنه دنبال چیه؟

  • آیا نتیجه این جستجو برای افزایش فروش یا کمک به دیگر اهداف سازمانی هست؟

  • اگر جواب سه تاش بله هست که بزن بریم سراغ باقی مراحل…
    تصویر: https://wikidemy.ir/wp-content/uploads/2019/07/keyword-research-guide-facebook-ad-3.png
    چطور ارزشمندترین و جذاب ترین کلمات کلیدی رو انتخاب کنیم؟
    استفاده از پیشنهادات گوگل:
    حتما زمانی که داشتید موضوعی را سرچ میکردید با پیشنهادهای خود گوگل مواجه شدید. این پیشنهادات یکی از بهترین راهنمایی هایی است که میتونید از گوگل بگیرید. این پیشنهادها نشان دهنده کلیدواژه های مرتبط پرسرچ است. یعنی کاربران این کلیدواژه ها رو هم زیاد سرچ میکنند. درست مثل عکس زیر:
    تصویر: https://wikidemy.ir/wp-content/uploads/2019/07/assaassa.jpg
    عکس بالا به ما نشان میدهد که افراد در کنار آموزش سئو، کلیدواژه های دیگری مثل آموزش سئو وردپرس، آموزش سئو در جوملا و …. را هم زیاد سرچ کردند. پس باید در کنار کلیدواژه اصلی نیم نگاهی هم به آنها بی اندازیم تا کلمه ای از قلم نیوفته. (اگر کلمه کلیدی مورد نظرتون آموزش سئو هست پیشنهاد ما اینه که حداقل 5 تا 6 کلیدواژه پیشنهاد شده توسط گوگل رو سرچ رو هم در محتوای آسمان خراشتون بیارید و اونها رو داخل تگ h2 بگذارید تا بتونید ورودی های اونها رو هم جذب کنید. البته نوشتن محتوای خوب و کامل و به اصطلاح تمام عیار از همه چی مهمتره. گاهی اوقات یک سری کلیدواژه اونقدر مطالب در موردش زیاده که بهتره براش یک مقاله جداگانه بنویسید و با لینک دهی مناسب داخلی به بقیه محتواهای مرتبط لینکش کنید. در مثال بالا کلید واژه ی آموزش سئو وردپرس اونقدر پرسرچ و مهم هست که ارزشش رو داره یه مقاله چند هزار کلمه ای در موردش به صورت جداگانه بنویسید. اما فعلا عجله نکنید چون هنوز خیلی راه داریم تا انتخاب کلمه کلیدی استراتژیک و مهم بیزینسمون.
    استفاده از ابزارهای پیشنهاد کلمات کلیدی
    ابزارهای زیادی هست که میشه برای تحقیقات کلمات کلیدی ازشون استفاده کرد. یک سری پولی و یک سری رایگان که میتونیم ازشون استفاده کنیم.
    گوگل کیورد پلنر
    یکی از جذابترین و راحتترین ابزارها برای پیدا کردن کلمات کلیدی گوگل کیورد پلنر هست. درسته که مدتیه با گوگل ادوردز ادغام شده ولی اگر اکانت گوگل ادوردز داشته باشید بهترین پیشنهادها همراه با مقدار سرچ ماهانه را به شما میدهد. این ابزار به دلیل اینکه متعلق به خود گوگل است تخمین دقیق تری میزند. راستی این ابزار شگفت انگیز رایگان است.
    ابزار جذاب بعدی semrush است. اگر از من بپرسید یک ابزار خوب برای وبلاگ نویسان معرفی کنم قطعا semrush رو انتخاب میکنم. بر خلاف سایر ابزارها که باید کلمه کلیدی اصلی را برای آغاز کار خود وارد کنید در این ابزار کافیه آدرس خود یا رقیبتون رو وارد کنید. بعد همه کلمات کلیدی که برای آن سایت رتبه بندی دارند، نشان داده میشه. اینکار باعث می شه یافتن کلمات کلیدی دم دراز و کوتاهی که می تونید هدف قراربدید و با رقبا مبارزه کنید راحت تر بشه. این ابزار با امکانات فوق العاده ای که دارد پولی است. البته 14 روز تست رایگان هم دارد.
    تصویر: https://wikidemy.ir/wp-content/uploads/2019/07/2-8.png
    برای مثال سایت سینما تیکت رو بررسی کردیم. برای استفاده از این ابزار شگفت انگیز کافیه آدرس سایت رو وارد کنید تا اطلاعاتی مثل بازدید، بازدید یکتا، اینکه در هر بازدید چند صفحه دیده شده، مدت زمان مادندگاری در سایت و بانس ریت و البته کلی اطلاعات جالب در مورد رقبا ببینید. این ابزار جذاب حتی به شما نشون میده سایت خودتون یا رقیبتون از چه منبعی بیشترین ورودی رو میگیره؟ داشتن اطلاعات به ما دید بهتری در مورد وضعیت رقابتی میده.
    تصویر: https://wikidemy.ir/wp-content/uploads/2019/07/3-7.png
    برای اینکه اطلاعاتی در مورد کلیدواژه ها و رتبه هایی که این سایت دارد بگیریم کافیه به قسمت organic research برید تا ببینید سایت خودتون یا رقبا با چه کلیدواژه هایی چه رتبه هایی رو دارن. درست مثل عکس بالا.
    یکی دیگر از قسمت های جذاب این ابزار امکان مشاهده درجه سختی کلمات هست. کافیه به قسمت keyword difficulty برید کلیدواژه هایی رو که انتخاب کردید رو بنویسید تا بهتون بگه چقد راه سختی دارین برای بالا اومدن.
    تصویر: https://wikidemy.ir/wp-content/uploads/2019/07/4-6.png
    در مثال بالا آموزش وردپرس درجه سختی بالاتری برای رقابت داره. یعنی باید محتوای بیشتر، لینک سازی قوی تر، ui, ux بهتر و البته صبر بیشتری برای بالا اومدن داشته باشین.
    برای اطلاعات بیشتر درباره استراتژی کلمات کلیدی برای کسب و کارها، لطفا کلیک کنید.

    امضای کاربر : آموزش سئو از صفر تا صد رایگان | مشاوره سئو و بهینه سازی سایت
    دوشنبه 18 اسفند 1399 - 13:12
    ارسال پیام نقل قول تشکر گزارش



    برای ارسال پاسخ ابتدا باید لوگین یا ثبت نام کنید.



    تمامي حقوق محفوظ است . طراح قالبــــ : روزیکســــ