بلیط هواپیما ارزان ماکو
::: در حال بارگیری لطفا صبر کنید :::
بلیط هواپیما ارزان ماکو
www.rozex.rozblog.com
نام کاربری : پسورد : یا عضویت | رمز عبور را فراموش کردم

صفحه اصلی درباره مجموعه بلیط هواپیما ارزان ماکو

تعداد بازدید : 326
نویسنده پیام
mmostafaaahmadi آفلاین


ارسال‌ها : 1
عضويت : 8 /7 /1397
بلیط هواپیما ارزان ماکو
بلیط هواپیما ارزان ماکو
شهرستان ماکو را هر چه بهتر آشنا بشیم، موقعیت جغرافیایی شهرستان ماكو در سمت شمال غربي ايران ( استان آذربايجان غربي ) واقع گردیده ، كه از طرف شمال به رودخانه قره سو و از سمت كشور تركيه ، از شرق به رودخانه ارس و جمهوري آذربايجان ( خود مختاري نخجوان ) و از مغرب به جمهوري تركيه و از جنوب به شهرتان خوي محدود است .
شهر ماكو در دره ای بنا شده كه رودخانه زنگمار از آن مي گذرد و شهر را به دو بخش شمالي و جنوبي تقسيم مي كند. قسمت جنوبي شهر در دامنه كوه سبد قرار گرفته و آبادي چنداني ندارد ولي بخش شمالي آن آبادتر و بزرگتر است .
« نمائی از كوه قيه ماکو بعد از بارندگی »
اين شهر به لحاظ طبيعي موقعيت فوق العاده عالی و خاص دارد. ماکو از طرف شمال و جنوب كوهستاني میباشد و از سمت غرب و شرق به جلگه هاي قلعه درسي و چاي باسار منتهي مي گردد. يكي از تخته سنگهاي بسيار بزرگ كه بخشي از ديواره سنگي كوه ساري قيه است جدا قيه نام دارد

آب و هوا
آب و هوا ماکو در تابستان گرم و خشک و در زمستان سرد و همراه با بارش برف است بیشترین میزان بارندگی نیز در فصل بهار می باشد.
فرودگاه ماکو
فرودگاه ماکو که در منطقه آزاد ماکو قرار دارد، سومین فرودگاه استان آذربایجان غربی است. این فرودگاه در26 کیلومتری شهرستان پلدشت 11 کیلومتری شهرستان شوط و 47 کیلومتری شهرستان ماکو قرار دارد طبق گزاراشات اعلام شده سیستم ناوبری مورد استفاده در این فرودگاه جزو به روزترین و پیشرفته ترین سیستم های فرودگاهی جهان است و در کشور بی همتاست و ظرفیت طراحی شده این فرودگاه برای خدمت رسانی برای یک میلیون مسافر در سال برنامه ریزی شده است. اولین پرواز به صورت آزمایشی در اسفند سال 1395 در مسیر مشهد انجام شد و در اردیبهشت ماه سال 1396به صورت رسمی کار مسافرگیری را آغاز کرد و در 17 ادیبهشت ماه همین سال اولین هواپیما در این فرودگاه به زمین نشست. در ابتدا هفته ای سه پرواز به صورت رفت و برگشت به تهران در روزهای فرد انجام میشد. اما بر طبق یک گزارش اعلام شد طبق عقد قرارداد مابین سازمان منطقه آزاد ماکو و شرکت هواپیمایی سپهران از تاریخ 26 فروردین پروازهای ماکو به مقاصد تهران و ارومیه به صورت روزانه انجام خواهد شد.

سامانه فروش آنلاین بلیط هواپیما التیک با ارائه بلیط هواپیما تهران ماکو و مسیر بالعکس بلیط هواپیما ماکو تهران با ایرلاین سپهران ورود مسافران و گردشگران متخصصان و صاحبان سرمایه را آسانتر کرده است. با توجه به آماده نبودن فضای فرودگاهی ماکو پروازها در نوبت صبح و بعدازظهر انجام می شود ولی طبق گفته های مدیر فرودگاه با راه اندازی سیستم تامین نور در شب امکان سرویس دهی و نشست و برخاست هواپیماها در تمامی ساعات شبانه روز فراهم خواهد شد.
به گفته مدیر فرودگاه ماکو قرار است علاوه بر تهران، شهرهای مشهد، ارومیه، تبریز و همچنین جزیره کیش نیز به برنامه پروازی فرودگاه ماکو اضافه شود. البته لازم به ذکر است در آینده نزدیک پروازهای فرودگاه ماکو به مقاصد سایر نقاط کشور و برخی از کشورهای همسایه نیز انجام خواهد شد.جهت دریافت بلیط چارتر به وب سایت https://eltick.com مراجعه فرمائید.

یکشنبه 08 مهر 1397 - 00:45
ارسال پیام نقل قول تشکر گزارش



برای ارسال پاسخ ابتدا باید لوگین یا ثبت نام کنید.



تمامي حقوق محفوظ است . طراح قالبــــ : روزیکســــ