بیماری های مقاربتی و حاملگی
::: در حال بارگیری لطفا صبر کنید :::
بیماری های مقاربتی و حاملگی
www.rozex.rozblog.com
نام کاربری : پسورد : یا عضویت | رمز عبور را فراموش کردم

صفحه اصلی زناشویی-310-بیماری های مقاربتی و حاملگی

تعداد بازدید : 305
نویسنده پیام
hpvdarman آفلاین


ارسال‌ها : 22
عضويت : 29 /3 /1398
تشکر ها: 1
بیماری های مقاربتی و حاملگی
زنان باردار ممکن است در طی بارداری و یا در هنگام زایمان، بیماری را به جنین انتقال دهند. بیماری های STD در نوزادان موجب عوارضی می شود. و در برخی موارد، می توانند تهدید کننده زندگی باشند. برای کمک به جلوگیری از بیماری در نوزادان، پزشکان اغلب زنان باردار را به انجام آزمایشات بالینی تشویق می کنند.اگر پاسخ این تست ها مثبت باشد پزشک مصرف آنتی بیوتیک ها، داروهای ضد ویروسی و .. در طول بارداری تجویز می کند. این مادران باید از روش سزارین برای زایمان استفاده کنند، زیرا احتمال انتقال بیماری به نوزاد با عبور از مجرای زایمان وجود دارد.
تشخیص بیماری های آمیزشی یا مقاربتی
در اکثر موارد، پزشکان نمی توانند تنها بر اساس علائم، بیماری را تشخیص دهند. بلکه نیاز به انجام آزمایشات دقیق تری مثل آزمایش ادرار و خون است. همچنین کیت های آزمایش خانگی نیز برای برخی از بیماری های مقاربتی در دسترس هستند اما ممکن است همیشه قابل اطمینان نباشند پس با احتیاط از آنها استفاده کنید و بررسی کنید که آیا اداره غذا و دارو این کیت تست را تایید کرده است یا خیر ؟
خوب است بدانید که پاپ اسمیر یک آزمایش برای تشخیص بیماری های مقاربتی نیست، بلکه این آزمایش حضور سلول های پیش سرطانی بر روی دهانه رحم را چک می کند و پاپ اسمیر منفی به این معنی نیست که شما بیماری آمیزشی ندارید.
درمان بیماری های مقاربتی
درمان بیماری های مقاربتی بسته به نوع آن دارد. باید بدانید تا قبل از درمان کامل این بیماری ها باید از برقراری رابطه جنسی حتی در صورتی که هر دو طرف بیمار هستند، پرهیز کنید. زیرا در غیر این صورت، می توانید یک عفونت را بین خود انتقال دهید.
بیماری های مقاربتی باکتریایی
معمولا آنتی بیوتیک ها به آسانی می توانند عفونت های باکتریایی را درمان کنند. ولی مهم است که تنها از آنتی بیوتیک های تجویز شده توسط پزشک استفاده کنید و مصرف آن را تا انتها ادامه دهید. تا علائم به طور کلی از بین رفته و مجدداً عود نکنند.
بیماری های ویروسی
آنتی بیوتیک ها نمی توانند STD های ویروسی را درمان کنند. در حالی که اکثر عفونت های ویروسی هیچ درمانی ندارند، برخی می توانند خود به خودی درمان شوند. از سوی دیگر در بسیاری از موارد، گزینه های درمان برای از بین بردن علائم و کاهش خطر انتقال این بیماری ها است. برای مثال، داروهایی برای کاهش شیوع و شدت هرپس در دسترس هستند. به همین ترتیب درمان ها میتوانند مانع پیشرفت HIV نیز شوند. علاوه بر این، داروهای ضد ویروسی می توانند خطر انتقال ویروس HIV را به شخص دیگری کاهش دهند.
دیگر بیماریهای مقاربتی
برخی از بیماریها نه توسط ویروس ها و نه باکتری ایجاد می شوند. عامل آنها موجودات کوچکی مثل شپش ها هستند.
منبع


امضای کاربر : کلینیک اچ پی وی
سه شنبه 03 دی 1398 - 14:52
وب کاربر ارسال پیام نقل قول تشکر گزارش



برای ارسال پاسخ ابتدا باید لوگین یا ثبت نام کنید.



تمامي حقوق محفوظ است . طراح قالبــــ : روزیکســــ