راههای انتقال زگیل تناسلی در زنان/کلینیک نوین
::: در حال بارگیری لطفا صبر کنید :::
راههای انتقال زگیل تناسلی در زنان/کلینیک نوین
www.rozex.rozblog.com
نام کاربری : پسورد : یا عضویت | رمز عبور را فراموش کردم

صفحه اصلی میخچه (زگیل) -171راههای انتقال زگیل تناسلی در زنان/کلینیک نوین

تعداد بازدید : 250
نویسنده پیام
novin70 آفلاین


ارسال‌ها : 230
عضويت : 20 /1 /1398
تشکر ها: 3
راههای انتقال زگیل تناسلی در زنان/کلینیک نوین
همان طور که در بالا اشاره کردیم این ویروس نوعی بیماری عفونی مقاربتی است که ویروس آن از طریق تماس مستقیم پوست با پوست آلوده و فقط از طریق ارتباط جنسی به فرد منتقل می شود .البته در مواردی خاص و استثنایی که سیستم ایمنی بدن فرد به شدت ضعیف شده است و یا در صورت ابتلا به بیماری هایی مثل ایدز در صورتی که فرد نکات ساده ی بهداشتی را رعایت نکند ممکن است به سادگی به این بیماری مبتلا شود .
در کودکان هم امکان ابتلا به این بیماری وجود دارد . در کودکان زیر ۳ سال اگر علائم و نشانه های این ویروس دیده شد امکان تماس دست آلوده با پوست کودک وجود دارد . البته نمی توان از گزینه ی سواستفاده ی جنسی از کودک غافل بود .
این بیماری به شدت سرایتی است و تنها یک بار رابطه ی جنسی با فرد آلوده به ویروس برای ابتلا به آن کافی است . بسته به وضعیت سیستم ایمنی بدنی فرد مدتی طول می کشد که علائم و نشانه های بیماری خود را نشان دهند که این مدت زمان در بیشتر افراد در حدود ۳ ماه است . البته ممکن است این مدت زمان در افراد مختلف متفاوت باشد و بیشتر یا کمتر از ۳ ماه طول بکشد .
در مواردی دیده شده که شریک جنسی فرد به بیماری زگیل تناسلی مبتلا شده است ولی در خود فرد هیچ آثار و علائمی از بیماری وجود ندارد.

امضای کاربر : پرتو کلینیک - درمان بیماری های نشیمنگاهی با لیزر
vanaklaser
سه شنبه 03 دی 1398 - 15:07
وب کاربر ارسال پیام نقل قول تشکر گزارش



برای ارسال پاسخ ابتدا باید لوگین یا ثبت نام کنید.



تمامي حقوق محفوظ است . طراح قالبــــ : روزیکســــ