چند نکته ی مهم در رابطه با زگیل مقعدی
::: در حال بارگیری لطفا صبر کنید :::
چند نکته ی مهم در رابطه با زگیل مقعدی
www.rozex.rozblog.com
نام کاربری : پسورد : یا عضویت | رمز عبور را فراموش کردم

صفحه اصلی میخچه (زگیل) -171چند نکته ی مهم در رابطه با زگیل مقعدی

تعداد بازدید : 277
نویسنده پیام
novin70 آفلاین


ارسال‌ها : 230
عضويت : 20 /1 /1398
تشکر ها: 3
چند نکته ی مهم در رابطه با زگیل مقعدی
و اگر به زگیل مقعدی مبتلا شده اید قبل از هر چیز آرامش خود را حفظ کنید. استرس و اضطراب بیشتر فقط سیستم ایمنی بدنی شما را ضعیف تر می کند و بیماری شما با سرعت زیاد تری گسترش می یابد و در نتیجه درمان آن سخت تر و طولانی تر می شود.
بهتر است که سریع به یک پزشک متخصص مراجعه کنید و مطمئن باشید که پزشک امین و رازدار شماست . ممکن است پزشک سوالاتی درباره ی گذشته ی شما و همچنین روابط خصوصی تان بپرسد بهتر است که با نهایت آرامش و صداقت به سوالات او پاسخ دهید و بدانید که هرچه پاسخ های شما دقیق تر و درست تر باشد تشخیص بیماری و درمان آن راحت تر است . از جواب این سوال ها هرگز کس دیگری با خبر نخواهد شد.
اگر به این بیماری مبتلا هستید برای مدتی از برقراری رابطه ی جنسی به خصوص رابطه ی جنسی مقعدی پرهیز کنید . از دستکاری ، کندن و خراشیدن آن ها خودداری کنید زیرا باعث گسترش عفونت و انتقال آلودگی به سایر نقاط می گردد .
بهداشت ناحیه ی مقعد خود را به طور مرتب رعایت کنید و پس از شستن مقعد با آب ولرم آن را با دستمال نرم و تمیز به آرامی خشک کنید و همیشه هم آن را خشک و تمیز نگه دارید .
جدا از آموزه های اخلاقی و نگرش هایی که در این رابطه وجود دارد سعی کنید یک شریک جنسی مطمئن برای زندگی خود انتخاب کنید و از رابطه داشتن با افراد متعدد بپرهیزید . ارتباط جنسی با بیش از یک نفر می تواند امکان ابتلا به بسیاری از بیماری های جنسی از جمله زگیل مقعدی را افزایش دهد. و از همه مهم تر اینکه روابط جنسی خود را با افراد پرخطر محدود نمایید و تا حد امکان از انجام چنین روابطی بپرهیزید.
منبع: سایت کلینیک نوین


امضای کاربر : پرتو کلینیک - درمان بیماری های نشیمنگاهی با لیزر
vanaklaser
سه شنبه 03 دی 1398 - 15:12
وب کاربر ارسال پیام نقل قول تشکر گزارش



برای ارسال پاسخ ابتدا باید لوگین یا ثبت نام کنید.



تمامي حقوق محفوظ است . طراح قالبــــ : روزیکســــ