بسته نشدن درب یخچال سامسونگ و علت آن
::: در حال بارگیری لطفا صبر کنید :::
بسته نشدن درب یخچال سامسونگ و علت آن
www.rozex.rozblog.com
نام کاربری : پسورد : یا عضویت | رمز عبور را فراموش کردم

صفحه اصلی بسته های تخصصی پرسش و پاسخبسته نشدن درب یخچال سامسونگ و علت آن

تعداد بازدید : 240
نویسنده پیام
novin70 آفلاین


ارسال‌ها : 230
عضويت : 20 /1 /1398
تشکر ها: 3
بسته نشدن درب یخچال سامسونگ و علت آن
تصویر: https://samsungrepairco.com/wp-content/uploads/2020/12/%D8%A8%D8%B3%D8%AA%D9%87-%D9%86%D8%B4%D8%AF%D9%86-%D8%AF%D8%B1%D8%A8-%DB%8C%D8%AE%DA%86%D8%A7%D9%84-770x480.jpgبسته نشدن درب یخچال
یکی از دلایلی که باعث فاسد شدن مواد غذایی و یا بوی بد در یخچال می‌شود، به درستی بسته نشدن درب آن است. بسته نشدن درب یخچال می‌تواند مشکلات جدی باشد و خسارات زیادی را به بار آورد؛ بنابراین ما سعی داریم در این مقاله علت‌های بسته نشدن درب یخچال سامسونگ را مورد بررسی قرار دهیم تا با آن‌ها آشنا شوید.
درب یخچال را بیش از حد معمول پر نکنیداغلب ما با قرار دادن بیش از حد مواد غذایی درون درب یخچال باعث سنگین شدن آن می‌شویم و این موضوع می‌تواند دلیلی باشد برای بسته نشدن درب یخچال. با سنگین شدن درب یخچال، لولاهای آن مشکل پیدا می‌کنند که جای نگرانی نیست و شما می‌توانید از بالا یا پایین به لولاهای یخچال دسترسی داشته باشید که به وسیله یک ابزار مناسب پیچ‌های لولا را محکم کنید. اگر باز هم درب یخچال به درستی بسته نشد، باید به سراغ بررسی دلیل‌های دیگر بروید.وجود یک شیء و ممانعت از بسته شدن درب
گاها پیش میاید یک شیء از بسته شدن درب یخچال جلوگیری کند و اجازه ندهد درب یخچال بسته شود که می‌توانید با بررسی کابین یخچال مطمئن شوید که مواد درون کابین بیرون نیامده باشند و سپس از داخل بودن قفسه‌ها و طبقات و جا میوه اطمینان حاصل کنید.
لاستیک درب یخچال
لاستیک درب یخچال به دلیل اینکه همواره با درب یخچال در حال تماس است و با هر بار باز و بسته شدن درب با آن درگیر است، می تواند دچار مشکل شود که این موضوع خود می‌تواند دارای دلایل گوناگونی باشد که عبارت اند از:
جدا شدن لاستیک درب از بدنه یخچال
دلایل مختلفی وجود دارد که می‌تواند باعث جدا شدن لاستیک از بدنه یخچال شود، یکی از آن‌ها سفت شدن یا حالت برآمدگی درزگیر است که می‌توانید با حرارت سشوار آن را نرم کنید، اگر مشکل از چسب یا پیچ‌های درزگیر باشد، برای محکم کاری، سفت بودن پیچ‌ها و چسب را بررسی کنید.
کثیف شدن لاستیک درب یخچال
یکی از دلایلی که می‌تواند در بسته نشدن درب یخچال تاثیر گذار باشد، وجود گرد و غبار یا کثیفی بر روی لاستیک درب است که شما در این شرایط می‌توانید با استفاده از یک مسواک و مخلوط مایع و آب، لاستیک را تمیز کنید.
لاستیک باید تعویض شود
لاستیک درب یخچال از بخش‌هایی است که با هر بار باز بسته کردن درب یخچال، همواره درگیر می‌شود و با گذشت مدتی می‌تواند دچار پارگی و از کار افتادگی شود. شما می‌توانید با انجام این آزمایش مطمئن شوید که آیا درزگیر درب یخچال باید تعویض گردد یا خیر؟ ابتدا یک کاغذ بر دارید، میان بدنه و درب یخچال قرار دهید و سپس درب را ببندید، اگر کاغذ به راحتی خارج شد درزگیر درب یخچال شما باید تعویض شود اما اگر نتوانستید کاغذ را در بیاورید یا کاغذ پاره شده، درزگیر درب یخچال شما سالم است و نیازی به تعویض آن نیست.
درزگیر را چگونه تعویض کنیم؟
اگر می‌خواهید خودتان نسبت به تعویض درزگیر لاستیک اقدام کنید، ابتدا باید مدل یخچال خود را بدانید که در دفترچه راهنمای یخچال مدل آن ذکر شده است، اگر دفترچه راهنما ندارید ممکن است در کنار یا داخل یخچال مدل آن نوشته شده باشد. پس از خرید درزگیر لاستیکی ابتدا باید چند ساعت آن را درون آب گرم قرار دهید تا از حالت سفت بودن خارج شود. پس از درآوردن درزگیر قبلی لازم است به طور کامل محل نصب آن را تمیز کنید تا هنگام تعویض، درزگیر جدید روی بدنه یخچال به خوبی بچسبد. درزگیر یخچال می‌تواند هم با چسب و هم با پیچ به بدنه متصل شود که شما می‌توانید به آرامی و بدون عجله درزگیر جدید را بر روی محل نصب قرار دهید.
آیا یخچال تراز است؟
سوالی که می‌تواند دلیل اصلی بسته نشدن یخچال باشد، این است که آیا یخچال تراز است یا خیر؟ با گذشت زمان و به دلیل تغییراتی که ممکن است رخ دهد، احتمال دارد هر کدام از لوازم موجود در خانه از حالت تراز بودن خود خارج شوند. اگر یخچال تراز نباشد، درب یخچال وزن زیادی را به جای لولاها تحمل می‌کند و همین می‌تواند دلیلی بر بسته نشدن درب یخچال باشد.
شما می‌توانید برای تراز کردن یخچال خود از ابزار تراز کمک بگیرید و برای تراز کردن یخچال خود، اگر پایه‌های یخچال تان قابلیت تنظیم شدن را داشت، حتما پایه‌های را تنظیم کنید در غیر این صورت از مقوا یا چوب برای تراز کردن استفاده کنید.
تنظیم نبودن لولاها
یکی از مهم ترین دلایلی که بیشتر مردم از آن غافل می‌شوند تنظیم نبودن لولای درب یخچال است. اگر در نگهداری این بخش از یخچال که به طور مداوم در حال کار کردن است کوشا نباشیم، می‌تواند در اثر خراب شدن، آسیب‌های زیادی را به یخچال وارد کند که یکی از آن ایجاد برفک در یخچال است، با درست بسته نشدن درب یخچال هوای سرد یخچال به بیرون می‌رود و مواد غذایی درون یخچال فاسد می‌شوند.
نکات تکمیلی برای اینکه چرا درب یخچال بسته نمی‌شود؟
در مقاله بالا درباره انواع مشکلاتی که مانع بسته شدن درب یخچال و عوارض آن توضیحاتی داده شد. در مجموع باید اشاره کرد که اگر می‌خواهید یخچال شما دچار مشکلاتی نظیر افتادگی درب و بسته نشدن درب یخچال نشود باید نکاتی که در این مقاله ذکر شد را رعایت کنید. و سعی کنید چند وقت یک بار از طریق نمایندگی تعمیرات یخچال ساید بای ساید سامسونگ برای سرویس یخچال سامسونگ خود اقدام نمایید.
سعی کنید همواره از تمیز بودن لاستیک یا درزگیر یخچال مطمئن شوید، تراز نبودن یخچال می‌تواند یکی از مهم ترین دلایل برای بسته نشدن درب یخچال باشد. در مجموع اگر شما چندین سال است که از یک وسیله الکتریکی استفاده می‌کنید باید بدانید که هر وسیله عمر مفید مشخصی دارد و عمر مفید یخچال را می‌توانید از میزان سرمادهی و قدرت خنک کنندگی آن تشخیص دهید.
نمایندگی مجاز تعمیر سامسونگ | قیمت برد یخچال سامسونگ | تعمیر یخچال سامسونگ شمال تهران | تعمیر یخچال سامسونگ جنوب تهران | تعمیر یخساز سامسونگ | نمایندگی سامسونگ در تهران | نمایندگی تعمیرات سامسونگ |

امضای کاربر : پرتو کلینیک - درمان بیماری های نشیمنگاهی با لیزر
vanaklaser
سه شنبه 18 آذر 1399 - 14:30
وب کاربر ارسال پیام نقل قول تشکر گزارش
khatere87 آفلاین


ارسال‌ها : 18
عضويت : 22 /4 /1400
پاسخ : 1 RE تعمیرات یخچال فریزر سامسونگ در تهران :
رعایت نکات ایمنی موجب می شود که عمر مفید یخچال شما بیشتر شده و کمتر به تعمیرکار نیاز پیدا کنید. نکات مهم در نگهداری و سرویس یخچال عبارت است از:

  1. قرار ندادن غذا های گرم در یخچال

  2. بررسی کردن لاستیک های دور درب یخچال هر چند وقت یک بار

  3. با شنیدن صدا های عجیب از داخل یخچال، بدون فوت وقت با تعمیرگاه مجاز یخچال سامسونگ تماس بگیرید

  4. برای یخچال محافظ برق استفاده کنید تا نوسانات برق به یخچال آسیب نرسانند

  5. توجه داشته باشید که یخچال 20 سانت با دیوار فاصله داشته باشد

  6. هنگام تمیز کردن یخچال توجه داشته باشید که برق یخچال وصل نباشد

  7. در صورت بروز مشکل سریعا با
    تعمیرات یخچال فریزر سامسونگ در تهران
    تماس بگیرید تا آسیب های جدی تری به یخچال تان وارد نشود



جمعه 22 مرداد 1400 - 00:10
ارسال پیام نقل قول تشکر گزارش



برای ارسال پاسخ ابتدا باید لوگین یا ثبت نام کنید.



تمامي حقوق محفوظ است . طراح قالبــــ : روزیکســــ